Darmowa dostawa od 299,00 zł

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów.

Procedura zwrotu

    1. Pobierz i wydrukuj wzór formularza zwrotu
    2. Zapakuj i odpowiednio zabezpiecz odsyłany produkt
    3. Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem
    4. Wyślij paczkę na adres sklepu:

EMAKO
PANATTONI PARK WROCŁAW CITY LOGISTICS II, budynek 2, Brama T4
ul. Targowa 3
52-326 Wrocław

Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów

  1. W Wenko-sklep.pl masz nawet do 365 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki:
    1. do 14 dni na zasadach wynikających z ustawy o prawach konsumenta,
    2. do 365 dni na zasadach opisanych w regulaminie naszego sklepu jako „Dodatkowe prawo odstąpienia”.
  2. O Twojej decyzji możesz nas poinformować poprzez wypełnienie formularza zwrotu na naszej stronie, mailowo lub listownie. Adresy kontaktowe zamieszczamy poniżej.
  3. Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy.
  4. Zwracając towar, pokrywasz koszt jego odesłania.
  5. Przesyłkę zwrotną możesz nadać przez Pocztę Polską, wybierając paczkę ekonomiczną lub poprzez inną dostępną firmę kurierską.
  6. Jeśli wybrałaś/-eś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły, spośród sposobów dostępnych podczas składania zamówienia, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  8. Środki za odesłany towar zostaną zwrócone do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  9. Możesz ponosić odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W szczególności odpowiedzialność może dotyczyć dostarczenia towaru w stanie niekompletnym, bądź ze śladami użytkowania, lub uszkodzenia. Zastrzegamy sobie prawo do obniżenia zwracanej dla Ciebie kwoty o równowartość spadku wartości towaru.
  10. Odrębne zasady dla zwrotu towaru w ramach „Dodatkowego prawa odstąpienia” opisane zostały w naszym regulaminie (par 5 pkt 12 – 14)
  11. Wszelkie informacje oraz odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotu towarów udziela nasze Biuro Obsługi Klienta (kontakt 71 308 71 17, wenko@emako.pl).


Wzór formularza zwrotu określony w sekcji Procedura zwrotu nie jest wzorem ustawowym i korzystanie z niego jest opcjonalne. Wzór ustawowego formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury odstąpienia od umowy sprzedaży zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.






REKLAMACJA TOWARU

Najważniejsze informacje dotyczące reklamacji:

  1. Reklamację możesz zgłosić jeśli:
    • otrzymany przez Ciebie towar uległ uszkodzeniu podczas transportu,
    • posiada wady fabryczne,
    • jest inny niż zamawiany,
    • w trakcie użytkowania okazał się wadliwy.
  2. Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu.
  3. Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, prześlij nam również zdjęcia opakowania transportowego, zdjęcia zabezpieczenia wewnętrznego oraz zdjęcie spisanego z kurierem protokołu szkody.
  4. Reklamację należy zgłosić w formie elektronicznej na adres mailowy wenko@emako.pl lub poprzez interaktywny formularz reklamacyjny.
  5. Nie odsyłaj od razu do nas reklamowanego towaru. Poczekaj na naszą wiadomość z instrukcjami lub propozycją rozwiązania problemu. Na podstawie przesłanych przez Ciebie zdjęć, będziemy w stanie ocenić, czy będziemy odbierać uszkodzony produkt.
  6. Jeśli będzie konieczność odebrania od Ciebie reklamowanego towaru, skontaktujemy się z Tobą i prześlemy opłaconą przez nas etykietę zwrotną.
  7. Rozpatrujemy reklamację i udzielamy odpowiedzi zazwyczaj  w ciągu kilku dni, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
  8. Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne, jednak znacznie przyspiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji.

Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.

Przejdź do formularza reklamacji »

 

Procedura reklamacji:

  1. Jeśli dokonałeś zakupu jako Konsument lub Przedsiębiorca Konsument możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
    • wymiana towaru na nowy, lub
    • naprawa towaru
  2. Jeśli sprzedawca nie może zrealizować Twojego wniosku, możesz złożyć następujące propozycje:
    • obniżenie ceny towaru, lub
    • zwrot środków (odstąpienie od umowy)
  3. Jeśli dokonałeś zakupu jako Przedsiębiorca możesz skorzystać z jednych z następujących uprawnień reklamacyjnych:
    • wymiana towaru na nowy,
    • naprawa towaru, lub
    • obniżenie ceny towaru.
  4. Wypełnij interaktywny formularz reklamacyjny lub złóż reklamację na adres mailowy: wenko@emako.pl pamiętając o dołączeniu fotografii reklamowanego towaru.
  5. Po złożeniu reklamacji otrzymasz powiadomienie o otrzymaniu przez nas Twojego zgłoszenia.
  6. Do 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia poinformujemy Cię o sposobie rozpatrzenia Twojej reklamacji.
    pixel